Οι μαθητές της Δ2 τάξης, στα πλαίσια της ενότητας της γλώσσας «Η Ελιά», μαθαίνουν τη σημασία που έχει η ελιά και το λάδι στη διατροφή μας, στον πολιτισμό μας, στη ζωή μας!

Φυτεύουμε και υιοθετούμε την ελιά μας









Οι μαθητές της Δ2 τάξης, στα πλαίσια της ενότητας της γλώσσας «Η Ελιά», μαθαίνουν τη σημασία που έχει η ελιά και το λάδι στη διατροφή μας, στον πολιτισμό μας, στη ζωή μας!










Οι μαθητές της Ε τάξης του σχολείου μας γνώρισαν, μελέτησαν , επεξεργάστηκαν από το σχολικό εγχειρίδιο «Ερευνώ και Ανακαλύπτω» του κεφαλαίου (Πεπτικό Σύστημα) Τα δόντια μας- Η αρχή του ταξιδιού της τροφής.
Ευκαιρίας δοθείσης , θέλαμε να μας επισκεφτούν οι πλέον κατάλληλοι για το σκοπό αυτό. Έτσι κι έγινε.. Έπειτα από την επικοινωνία του σχολείου μας , (της κ. Ζωής Γεωργακοπούλου Βουρλούμη και του κ. Δημήτρη Παναγιωτάρα) , οι οδοντίατροι κ. Παπαγεωργακόπουλος Περικλής και ο κ. Αθανασόπουλος Χρήστος αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας.
Οι γιατροί μίλησαν στους μαθητές , καθοδήγησαν , συμβούλεψαν , πρότειναν με την επιστημονική τους γνώση, τρόπους, μεθόδους για τη σωστή υγιεινή των δοντιών και αποφυγή των ασθενειών ή πρόληψη αυτών. Δέχτηκαν ερωτήσεις των μαθητών , δίνοντας ξεχωριστά την κατάλληλη απάντηση.
Ευχαριστούμε θερμά για τη μοναδική εμπειρία που έζησαν οι μαθητές μας.






