Η ΣΤ’ Τάξη στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ιδρύθηκε το 1997 από τον σκηνοθέτη Δημήτρη Σπύρου. Πραγματοποιείται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου.

Για το διαγωνιστικό πρόγραμμά του (που περιλαμβάνει ταινίες μυθοπλασίας, ανιμέσιον και ντοκιμαντέρ, μικρού και μεγάλου μήκους) επιλέγει ταινίες που απευθύνονται στα παιδιά και τους νέους, είναι πρόσφατης παραγωγής και μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε χώρα του κόσμου.

Το Φεστιβάλ Ολυμπίας είναι το μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα και περιλαμβάνεται ανάμεσα στα κορυφαία φεστιβάλ για παιδιά και νέους της Ευρώπης και διεθνώς, όπου έχει αποκτήσει μεγάλη ακτινοβολία και αναγνώριση, γεγονός το οποίο οφείλει στις αισθητικές επιλογές, στην εκπαιδευτική διάσταση, στην οργανωτική αρτιότητα, στη ζεστή φιλοξενία του και στην ενεργητική συμμετοχή χιλιάδων παιδιών και νέων.

Έτσι κι οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας με τους εκπαιδευτικούς κ. Δημήτρη Παναγιωτάρα και κα. Χρυσούλα Παυλοπούλου βρέθηκαν στις 3 Δεκεμβρίου 2021 στον κινηματογράφο για να παρακολουθήσουν  την ταινία, αλλά είχαν την χαρά μετά το τέλος της προβολής να γνωρίσουν τον σκηνοθέτη.  Αρχικά,  μίλησε στα παιδιά  για μια προσωπική του εμπειρία που ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει την προσπάθεια αυτή. Τα παιδιά, βέβαια, τον ρωτούσαν, αλλά, το  ευχάριστο είναι πως ο ίδιος ενθουσιάστηκε από τις καίριες ερωτήσεις τους, δίνοντας τους πολλά Μπράβο.

Πηγή: http://www.neanikoplano.gr/festivalolympias

Επίσκεψη της ΣΤ’ Τάξης στη Δημοτική Πινακοθήκη του Πολυχώρου Πολιτισμού του Δήμου Ήλιδας, στην Αμαλιάδα

Στις 13 Νοεμβρίου  2021  οι μαθητές της ΣΤ΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας μεζί με τους εκπαιδευτικούς κ. Δημήτρη Παναγιωτάρα και κα. Χρυσούλα Παυλοπούλου, επισκέφτηκαν τη Δημοτική Πινακοθήκη του Πολυχώρου Πολιτισμού του Δήμου Ήλιδας, στην Αμαλιάδα, όπου φιλοξενήθηκε η έκθεση: «Ο Ευγένιος Ντελακρουά και η Ελληνική Επανάσταση». Ο λόγος της παρουσίας μας εκεί  ήταν χάρης της επετείου των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. Η έκθεση περιελάμβανε 7 έργα του Ευγένιου Ντελακρουά, ο οποίος αποτίει φόρο τιμής στον ηρωϊσμό του Ελληνικού Έθνους.

Ξεναγήθηκαν από τον υπεύθυνο κ. Βασίλη Καψή, έμαθαν, ρώτησαν και εντυπωσιάστηκαν απ΄ όσα είδαν και θαύμασαν.

Έπειτα, ακολούθησε η επίσκεψη στην Μόνιμη Έκθεση του Μπελογιάννη, όπου εκεί γνώρισαν τη ζωή και τη δράση του Νίκου Μπελογιάννη. Η υπεύθυνη του Μουσείου κα. Πουλχερία Γεωργοπούλου εξήγησε και έκανε γνωστό πολλές πτυχές της ζωής του Μπελογιάννη στους μαθητές.