Σας ενημερώνουμε ότι απο αύριο Πέμπτη 27-01-2022 επαναλειτουργούν όλες οι σχολικές μονάδες του δήμου Ήλιδας. Σύμφωνα με το αρ. πρωτ. 91α/26-01-2022 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ, οι μαθητές θα κάνουν ένα self test σήμερα, Τετάρτη 26-01-2022 και σε κάθε περίπτωση πριν την προσέλευσή τους στο σχολείο αύριο και ένα την Πέμπτη ή πριν την προσέλευσή τους την Παρασκευή.
Λόγω καιρικών συνθηκών, ύστερα από σχετική απόφαση Αντιπεριφερειάρχη, η σχολική μας μονάδα ΔΕΝθα λειτουργήσει αύριο και μεθαύριο. Τα μαθήματα θα αντικατασταθούν με πρόγραμμα Τηλεκπαίδευσης το πρωί. Ώρα έναρξης μαθημάτων 9:00πμ. Στο mail των μαθητών θα αποσταλεί το πρόγραμμα καθώς και οι σύνδεσμοι εισόδου στις ηλεκτρονικές τάξεις των εκπαιδευτικών.
Η Δ? Τάξη στο μάθημα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τους εκπαιδευτικούς κ. Παναγιωτόπουλο Θεόδωρο και κα. Αθανασοπούλου Βασιλική, ασχολήθηκε την 1η περίοδο με τη διατροφή.
Τα παιδιά συζητώντας και παρακολουθώντας σχετικά βίντεο κατάλαβαν τι σημαίνει ισορροπημένη υγιεινή διατροφή, τη σημασία των φρούτων, του πρωινού και του γάλακτος. Στη συνέχεια κατασκεύασαν την πυραμίδα της διατροφής, μια αφίσα για το γάλα, ένα πιάτο υγιεινής διατροφής και ήπιαν φυσικό χυμό πορτοκάλι, από πορτοκάλια που έφεραν τα ίδια τα παιδιά και έστυψαν στο σχολείο.
Επίσης έμαθαν και τραγούδησαν το «Ντο ρε μι φρούτα και λαχανικά» στο μάθημα της μουσικής με την εκπαιδευτικό κα. Ντίνου Κυριακή.
Κάθε παιδί έφτιαξε σε μορφή βιβλίου όλες τις εργασίες που εκπόνησε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, βάζοντας ως εξώφυλλο κάτι σχετικό με την διατροφή που έφτιαξε το ίδιο.
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ιδρύθηκε το 1997 από τον σκηνοθέτη Δημήτρη Σπύρου. Πραγματοποιείται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου.
Για το διαγωνιστικό πρόγραμμά του (που περιλαμβάνει ταινίες μυθοπλασίας, ανιμέσιον και ντοκιμαντέρ, μικρού και μεγάλου μήκους) επιλέγει ταινίες που απευθύνονται στα παιδιά και τους νέους, είναι πρόσφατης παραγωγής και μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε χώρα του κόσμου.
Το Φεστιβάλ Ολυμπίας είναι το μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα και περιλαμβάνεται ανάμεσα στα κορυφαία φεστιβάλ για παιδιά και νέους της Ευρώπης και διεθνώς, όπου έχει αποκτήσει μεγάλη ακτινοβολία και αναγνώριση, γεγονός το οποίο οφείλει στις αισθητικές επιλογές, στην εκπαιδευτική διάσταση, στην οργανωτική αρτιότητα, στη ζεστή φιλοξενία του και στην ενεργητική συμμετοχή χιλιάδων παιδιών και νέων.
Έτσι κι οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας με τους εκπαιδευτικούς κ. Δημήτρη Παναγιωτάρα και κα. Χρυσούλα Παυλοπούλου βρέθηκαν στις 3 Δεκεμβρίου 2021 στον κινηματογράφο για να παρακολουθήσουν την ταινία, αλλά είχαν την χαρά μετά το τέλος της προβολής να γνωρίσουν τον σκηνοθέτη. Αρχικά, μίλησε στα παιδιά για μια προσωπική του εμπειρία που ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει την προσπάθεια αυτή. Τα παιδιά, βέβαια, τον ρωτούσαν, αλλά, το ευχάριστο είναι πως ο ίδιος ενθουσιάστηκε από τις καίριες ερωτήσεις τους, δίνοντας τους πολλά Μπράβο.
Στις 13 Νοεμβρίου 2021 οι μαθητές της ΣΤ΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας μεζί με τους εκπαιδευτικούς κ. Δημήτρη Παναγιωτάρα και κα. Χρυσούλα Παυλοπούλου, επισκέφτηκαν τη Δημοτική Πινακοθήκη του Πολυχώρου Πολιτισμού του Δήμου Ήλιδας, στην Αμαλιάδα, όπου φιλοξενήθηκε η έκθεση: «Ο Ευγένιος Ντελακρουά και η Ελληνική Επανάσταση». Ο λόγος της παρουσίας μας εκεί ήταν χάρης της επετείου των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. Η έκθεση περιελάμβανε 7 έργα του Ευγένιου Ντελακρουά, ο οποίος αποτίει φόρο τιμής στον ηρωϊσμό του Ελληνικού Έθνους.
Ξεναγήθηκαν από τον υπεύθυνο κ. Βασίλη Καψή, έμαθαν, ρώτησαν και εντυπωσιάστηκαν απ΄ όσα είδαν και θαύμασαν.
Έπειτα, ακολούθησε η επίσκεψη στην Μόνιμη Έκθεση του Μπελογιάννη, όπου εκεί γνώρισαν τη ζωή και τη δράση του Νίκου Μπελογιάννη. Η υπεύθυνη του Μουσείου κα. Πουλχερία Γεωργοπούλου εξήγησε και έκανε γνωστό πολλές πτυχές της ζωής του Μπελογιάννη στους μαθητές.
Όπως κάθε χρόνο η Α τάξη του σχολείου μας διοργανώνει Χριστουγεννιάτικη γιορτή, έτσι και φέτος οι μικροί μαθητές του Α1 ετοίμασαν θεατρικό σκετς, ντύθηκαν με κατάλληλες στολές, γιόρτασαν, έπαιξαν, τραγούδησαν και απόλαυσαν την τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς του 2021.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Α1 ΚΑΙ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΝΑΤΑΣΑ ΦΛΕΒΟΤΟΜΟΥ
Στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας «Ζω καλύτερα ? Ευ Ζην» το Α1 με την εκπαιδευτικό Νατάσα Φλεβοτόμου, ασχολήθηκε με το θέμα της Υγιεινής Διατροφής. Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η εκπαίδευση των παιδιών στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από εργαστήρια μάθησης. Αφού πρώτα δημιουργήσαμε ένα συμβόλαιο τάξης βασισμένο σε κανόνες συμπεριφοράς ομάδων, συζητήσαμε και συμφωνήσαμε την τήρησή τους προκειμένου να εργαστούμε με σεβασμό μέσα και έξω από την σχολική μας τάξη. Μιλήσαμε για την αξία της υγιεινής διατροφής, για τις ομάδες τροφών και τα οφέλη τους. Τα παιδιά ζωγράφισαν την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής. Μάθαμε για την αξία του πρωινού στην καθημερινότητά μας και ασχοληθήκαμε με την χειροτεχνία της διατροφικής πυραμίδας «Κόβω και κολλάω». Αξιοποιήσαμε τα εργαστήρια υπολογιστών όπου παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια όπως «ο τροχός της διατροφής». Μιλήσαμε για τα εποχικά φρούτα και φτιάξαμε το πιάτο της σωστής διατροφής σε χαρτί Α4. Διαβάσαμε το βιβλίο « Οι σωματοφύλακες της κατσαρόλας» και τέλος σε συνεργασία με το μάθημα της θεατρικής αγωγής επιλέξαμε το θεατρικό σκετς « Τα χρώματα της Υγείας» . Κάθε μαθητής υποδύθηκε ένα φρούτο ή λαχανικό και με ευχάριστο, ανέμελο τρόπο μίλησαν για τα οφέλη τους στην υγεία όλων μας.
Μερικές απο τις δραστηριότητες των μαθητών:
Γεμίζω το πιάτο μου αφού μάθω για την πυραμίδα της διατροφής!
Με τους μαθητές του Α1 αφού συζήτησαμε την αξία της υγιεινής διατροφής, για τα οφέλη των τροφών, στη συνέχεια ζωγράφισαμε την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής.Μιλήσαμε για τα εποχικά φρούτα, την αξία του πρωινού στη ζωή μας και μετά ζωγραφίσαμε διάφορες τροφές, τις κόψαμε και τις κολλήσαμε σε χαρτί Α4φτιάχνοντας το πιάτο της σωστής διατροφής.Διαβάσαμε το βιβλίο της Λένας Τερκεσίδου «Οι σωματοφύλακες της κατσαρόλας» και αναφέραμε τις υγιεινές τροφές μέσα από μια ευχάριστη λογοτεχνική προσέγγιση.Θεατρικό σκετς «Τα χρώματα της Υγείας» Κάθε μαθητής προσπάθησε να υποδυθεί φρούτο ή λαχανικό μιλώντας για τα οφέλη στην υγεία όλων μας.
Παιχνίδια και ζωγραφική με θέμα τη διατροφή στο εργαστήριο Πληροφορικής.
Στα πρώτα εργαστήρια δεξιοτήτων με τίτλο “Γνωρίζω το σώμα μου“, οι μαθητές της Γ’ Τάξης με τις δασκάλες τους κα. Αθανασία Κακοταρίτη και κα. Χαρίκλεια Γιαννοπούλου μέσα απο ευχάριστες δραστηριότητες (προβολές βίντεο, κατασκευές, ζωγραφική, ανάγνωση παραμυθιών, παιχνίδια στον Η/Υ, σταυρόλεξα κ.α.), είχαν την ευκαιρία:
–> να βάλλουν σε χρονική σειρά τα στάδια της εξέλιξης του ανθρώπου (κύκλος της ζωής)
–> να γνωρίσουν τα μέρη του ανθρώπινου σώματος
–> να μάθουν για τη θέση και τη λειτουργία των βασικών οργάνων καθώς και για τα κυριότερα οργανικά συστήματα
–> να κατανοήσουν τη χρησιμότητα των δοντιών, καθώς και την επίδραση της τροφής στην υγεία τους
–> να μυηθούν σε υγιεινές διατροφικές συνήθειες και κανόνες υγιεινής
–> να μάθουν τον εαυτό τους, να τον αγαπήσουν και να τον προσέχουν κάνοντας σωστές επιλογές
–> να εμπλουτίσουν τον προφορικό και γραπτό λόγο μέσα απο αινίγματα, παροιμίες και εκφράσεις
Παρακάτω ακολουθούν διάφορες δριαστηριότητες και φωτογραφίες καθόλη τη διάρκεια των εργαστηρίων του πρώτου θεματικού άξονα όπου όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον
Παροιμίες, εκφράσεις και αινίγματα για το ανθρώπινο σώμα
Μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται
Όποιος μυαλό δεν έχει, έχει πόδια για να τρέχει
Το ‘να χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο το πρόσωπο
Τα μάτια σου δεκατέσσερα
Παλεύει με νύχια και με δόντια
Κάνε την καρδιά σου πέτρα
Η γλώσσα σου στάζει μέλι
Απο το αυτί και στον δάσκαλο
Από το ένα αυτί μπάινει, απο το άλλο βγαίνει
Απο το στόμα σου και στου θεού το αυτί
Φάε τη γλώσσα σου
Ανεβαίνει κατεβαίνει και στην ίδια θέση μένει. Τι έιναι; (Το στόμα)
Γύρω γύρω κάγκελα και στη μέση η πάπια παίζει. Τι είναι; (Η γλώσσα και τα δόντια)
Απ τη μια και απο την άλλη τα έχω πάνω στο κεφάλι και ό,τι ακούγεται τριγύρω το αρπάζουν με καμάρι. Τι είναι; (Τα αυτιά)
RuntimeException thrown
/var/www/vhosts/1dim-amaliad.ilei.sch.gr/httpdocs/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_gallery_display/templates/list/before.php is not a valid MVC template