Εγώ και το ποδήλατό μου

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου στις 3 Ιουνίου οι μαθητές της Δ2 τάξης με τη δασκάλα τους κα. Βάσω Αθανασοπούλου έφεραν τα ποδήλατά τους και απόλαυσαν βόλτες στην αυλή και όχι μόνο…

Από τη θεωρία…

στην πράξη.

Λίγη ξεκούραση

Ποδηλατώ στον ποδηλατόδρομο!!!

Θεματικός Άξονας: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – Υποενότητα: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα Από τη Γ’ Τάξη

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο “Όλοι μαζί στη σχολική ζωή” οι μαθητές μέσα από διάφορες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν (παιχνίδι ρόλων, μουσική, τραγούδι, χορό, ζωγραφική κ.α.) είχαν την ευκαιρία:

— να ξανασυστηθούν στους συμμαθητές τους

— να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες όπως αλληλοσεβασμός, κατανόηση, διαφορετικότητα, ενσυναίσθηση

— να μιλήσουν για τις συμπεριφορές που τους στεναχωρούν ή τους ευχαριστούν

— να μιλήσουν για τα συναισθήματά τους

— να βρουν τόπους για τη βελτίωση των σχέσεών τους και τη δημιουργία ειρηνικού και φιλικού κλίματος στην τάξη.

Όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον. Στην υλοποίηση του Εργαστηρίου βοήθησαν και οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων (μουσικής, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής)

Δείτε παρακάτω στα βίντεο το δρώμενο Η αγάπη όλα τα νικάει και το τραγούδι Όπου υπάρχει αγάπη.