«Τα δικαιώματα των παιδιών-τροφή για όλους» απο το Α2 Σχ. Έτους 2021-2022

Στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων που αφορά τον θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ ? Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη» τα παιδιά του Α2 με τη δασκάλα τους Ιωάννα Αντωνοπούλου ασχολήθηκαν με τα ανθρώπινα δικαιώματα και πιο συγκεκριμένα με τα δικαιώματα των παιδιών. Κάποιες από τις δραστηριότητες των παιδιών είναι οι παρακάτω.

Οι μαθητές έγραψαν πληροφορίες για τους ίδιους και τους παρουσίασαν στην τάξη.

Οι μαθητές έφεραν στην τάξη ένα πολύτιμο αντικείμενο για εκείνους και το παρουσίασαν.

Διαβάσαμε το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη «Το αστέρι της φιλίας» και συζητήσαμε τι μπορούμε να κάνουμε για να είναι χαρούμενη η τάξη και το σχολείο μας.

Όλοι μαζί φτιάξαμε το δέντρο της φιλίας, με φύλλα που προσφέραμε σε δικούς μας φίλους λέγοντάς τους όμορφα λόγια.

Διαβάσαμε, επίσης, τον «Έλμερ» του Ντέιβιντ Μακ Κι και συζητάμε για την αξία της διαφορετικότητας. Φτιάξαμε τον δικό μας παρδαλό ελέφαντα και καταγράψαμε σε λίστα τα όμοια και διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχουμε μεταξύ μας.

Τα παιδιά κατηγοριοποίησαν εικόνες που τους δόθηκαν στις ομάδες «ανάγκες» και «επιθυμίες». Συμπλήρωσαν διάφορα φύλλα εργασίας και ζωγράφισαν στο εργαστήριο υπολογιστών ένα δικαίωμα που θεωρούν οι ίδιοι σημαντικό.

Όλοι μαζί είδαμε φωτογραφίες παιδιών που στερούνται κάποια δικαιώματα, τις παρατηρήσαμε και ανακαλύψαμε τις ανάγκες τους. Παρακολουθήσαμε, ακόμα, στο εργαστήριο υπολογιστών, το βίντεο με τίτλο «Umbrella» και προβληματιστήκαμε με το έντονο μεταναστευτικό φαινόμενο των τελευταίων ετών.

Τέλος, από το βιβλίο της Γλώσσας της Α? τάξης διαβάσαμε το κείμενο «Να σας διαβάσω», τραγουδήσαμε το τραγούδι «Αν όλα τα παιδιά της Γης» και το παρουσιάσαμε στη γιορτή για το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Εγώ και το ποδήλατό μου

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου στις 3 Ιουνίου οι μαθητές της Δ2 τάξης με τη δασκάλα τους κα. Βάσω Αθανασοπούλου έφεραν τα ποδήλατά τους και απόλαυσαν βόλτες στην αυλή και όχι μόνο…

Από τη θεωρία…

στην πράξη.

Λίγη ξεκούραση

Ποδηλατώ στον ποδηλατόδρομο!!!

Θεματικός Άξονας: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – Υποενότητα: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα Από τη Γ’ Τάξη

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με τίτλο “Όλοι μαζί στη σχολική ζωή” οι μαθητές μέσα από διάφορες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν (παιχνίδι ρόλων, μουσική, τραγούδι, χορό, ζωγραφική κ.α.) είχαν την ευκαιρία:

— να ξανασυστηθούν στους συμμαθητές τους

— να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες όπως αλληλοσεβασμός, κατανόηση, διαφορετικότητα, ενσυναίσθηση

— να μιλήσουν για τις συμπεριφορές που τους στεναχωρούν ή τους ευχαριστούν

— να μιλήσουν για τα συναισθήματά τους

— να βρουν τόπους για τη βελτίωση των σχέσεών τους και τη δημιουργία ειρηνικού και φιλικού κλίματος στην τάξη.

Όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον. Στην υλοποίηση του Εργαστηρίου βοήθησαν και οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων (μουσικής, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής)

Δείτε παρακάτω στα βίντεο το δρώμενο Η αγάπη όλα τα νικάει και το τραγούδι Όπου υπάρχει αγάπη.


Όμορφες εικόνες από την εκδρομή της Δ Τάξης!

Από την εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ’ Τάξης στο μουσείο φυσικής ιστορίας Λάππα, τη λιμνοθάλασσα Κοττυχίου, την περιοχή Νατούρα στο δάσος και τους αμμόλοφους της Καλογριάς.

Στο μουσείο

Στο δάσος..

Παρατηρώντας τα πουλιά στη λίμνη

Ξεκούραση…

Περπατώντας στην ακροθαλασσιά

3 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, έχει οριστεί η 3η Ιουνίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Το ποδήλατο είναι ένα απλό, αξιόπιστο, οικονομικό και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο μετακίνησης, άθλησης και αναψυχής. Η χρήση του ποδηλάτου καθιστά τους πολίτες περισσότερο κοινωνικούς και προσφέρει σημαντικά καλύτερη αίσθηση του περιβάλλοντος.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου, οι μαθητές της ΣΤ ΄τάξης, υποδέχτηκαν στο σχολείο τον  πρόεδρο των Φίλων Ποδηλάτου Ήλιδας κ. Γιώργο Ηλιόπουλο. Ο κ. Ηλιόπουλος τους επισήμανε την αξία της ποδηλασίας στη ζωή μας, τονίζοντας και συμβουλεύοντας με παρουσιάσεις  βίντεο πως πρέπει να ποδηλατούμε τηρώντας τους Κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας.

Επίσης, με μεγάλη χαρά οι μαθητές υποδέχτηκαν τον διοικητή του Τμήματος Τροχαίας Ήλιδας κ. Γ.  Καρατζά και την αστυνόμο κα.  Χ. Κορδονούρη. Ο κ. Καρατζάς τους μίλησε  για το πόσο απαραίτητη είναι η ασφάλειά μας, είτε ως ποδηλάτες ,είτε ως πεζοί και όχι μόνο. Τους εξήγησε τη σημασία των σημάτων και της αναγκαιότητας αυτών. Σπουδαίας αξίας  η γνώση και σαφώς η τήρηση του Κ.Ο.Κ.

Έπειτα στον προαύλιο χώρο οι μαθητές με τα ποδήλατά τους ομαδικά και ατομικά συμμετείχαν σε δράσεις όπως θα δείτε παρακάτω στις φωτογραφίες και βίντεο που ακολουθούν.

Τι περιμένουμε λοιπόν ?.

  • Ας πάρουμε την κατάσταση στα πόδια μας και στις 3 Ιουνίου και κάθε μέρα
  • Να επιλέγουμε το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μας, μεγάλες ή μικρές
  • Ας απολαύσουμε μια βόλτα στη φύση
  • Ας δοκιμάσουμε να πάμε στη δουλειά μας με το ποδήλατο
  • Ας γεμίσουμε τους δρόμους με ποδήλατα.

Φωτογραφίες

Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου 2022 από 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

Βίντεο