Οι μαθητές της Ε΄ τάξης υποδέχτηκαν στο σχολείο μαθητές από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που συναντιούνται στα πλαίσια κοινών δράσεων.
Αυτή τη φορά σκοπός της δράσης ήταν η από κοινού κατασκευή χριστουγεννιάτικων καρτών και η ανταλλαγή ευχών ενόψει των Χριστουγέννων. Οι μαθητές το ευχαριστήθηκαν πολύ και υποσχέθηκαν πως θα συμπράξουν ξανά με το νέο έτος.
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και πρόοδο!





