Την παραμονή της 25ης Μαρτίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης τίμησαν την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, ζωντανεύοντας μέσα από θεατρικά και μουσικά δρώμενα την ιστορία και το μεγαλείο του Αγώνα του 1821.
Μας συγκίνησαν και μας θύμισαν πως η ελευθερία είναι το πολυτιμότερο αγαθό!
Συγχαρητήρια!

