Στα πλαίσια του 2ου θεματικού άξονα των Ε.Δ. (“Φροντίζω το περιβάλλον-Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία) με τίτλο “Σεισμός-και τώρα τι κάνω;”, στη Β2 τάξη πραγματοποιήθηκαν έξι εργαστήρια.
Στο πρώτο εργαστήριο οι μαθητές/τριες γνώρισαν μέσα από προβολές την έννοια του φυσικού κινδύνου γενικά, συζήτησαν και δημιούργησαν έναν σχετικό εννοιολογικό χάρτη (Φωτογραφίες 1 και 2).
Στο επόμενο εργαστήριο τα παιδιά έμαθαν τα αίτια του σεισμού, μελετώντας τη δομή του εσωτερικού της γης μέσα από βίντεο, βιβλία (Παγκόσμιος Διαδραστικός Άτλαντας) και φύλλα εργασίας (Φωτογραφία 3), ενώ το αναπαράστησαν κατασκευάζοντας με πλαστελίνη το ομοίωμα με τα στρώματα της γης, καλλιεργώντας έτσι τη δημιουργικότητά τους(Φωτογραφίες4,5,6).
Στα τρία επόμενα εργαστήρια, γνώρισαν τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό. Για το πρώτο στάδιο, χειροτέχνησαν με μορφή κολλάζ το δικό τους βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης, (Φωτογραφία 7), έμαθαν τους χρήσιμους τηλεφωνικούς αριθμούς για κάθε περίσταση ανάγκης (Φωτογραφία 8) και μελέτησαν/συζήτησαν τις οδηγίες του ΟΑΣΠ, αφού παρακολούθησαν και σχετικά βίντεο. Στο δεύτερο στάδιο, διάβασαν και παρακολούθησαν προβολές για τον ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου, τον ζωγράφισαν όπως τον φαντάζονταν (Φωτογραφία 9), έζησαν μια προσομοίωση σεισμού μέσω της βιωματικής άσκησης σεισμού που έγινε στην τάξη (Φωτογραφίες 10 και 11) και κατασκεύασαν με απλά υλικά τον δικό τους σεισμογράφο (Φωτογραφία 12). Το τρίτο μέρος ολοκληρώθηκε με διαδραστικά, διαδικτυακά παιχνίδια και βίντεο για τις ενέργειες που κάνουμε μετά τον σεισμό (Φωτογραφία 13).
Τέλος, συμπλήρωσαν ένα φυλλάδιο αυτοαξιολόγησης, ώστε να συνειδητοποιήσουν πόσο έτοιμοι/ες είναι αν γίνει σεισμός (Φωτογραφία 15) και σε συνεργασία με τη δασκάλα της μουσικής έμαθαν και τραγούδησαν “Το τραγούδι του σεισμού” (Μουσικοκινητική διδασκαλία) (Βίντεο)